비스트 beast - v.i.u. (very important u)

They are very important person :)
Another song from 'em.
Very Important U 
Lyrics & music : Shinsadong Tiger





V.I.U.(VERY IMPORTANT YOU)
hangul, romanization & english translation 

 [기광-gigwang]
넌 너무 예뻐서 가만 놔둘 수 없어
neon neomu yeppeoseo gaman nwadul su eobseo
You’re so pretty that I can’t leave you alone
내 곁에만 있어줘 You’re ma girl
nae gyeoteman isseojwo You’re ma girl
Just stay beside me You’re ma girl

Say I love you baby
I love you baby wanna girl

[동운-dongun]
내게만 웃어줘 넌 나만의 여자
naegeman useojwo neon namanui yeoja
Smile for me, you’re my only girl
모든 걸 다 내게 줘 Ma baby girl
modeun geol da naege jwo Ma baby girl
Give your everything to me ma baby girl

[준형-junhyeong]
(Beautiful my baby girl)

[동운-dongun]
Say I love you baby (more~ more~)

[두준-dujun]
I love you you you you you you you
Beautiful my you you you you you you
Beautiful my girl (my girl my girl)

[요섭-yoseob]
I love you you you you you you you
Beautiful my you you you you you you
Beautiful my girl (my girl my girl)

[현승-hyeonseung]
어디서든 내 여자라 말하고 다니는 나야
eodiseodeun nae yeojara malhago danineun naya
Wherever you go, say you’re my woman
때론 이런 모습에 날 바보 같다 놀려대지만
ttaeron ireon moseube nal babo gatda nollyeodaejiman
Sometimes when you look at this side of me, you tease me and say I look dumb
그만큼 널 사랑한다고 말야
geumankeum neol saranghandago mallya
But that’s how much I love you

I love you baby wanna girl

[동운-dongun]
내게만 웃어줘 넌 나만의 여자
naegeman useojwo neon namanui yeoja
Smile for me, you’re my only girl
모든 걸 다 내게 줘 Ma baby girl
modeun geol da naege jwo Ma baby girl
Give your everything to me ma baby girl

[요섭-yoseob]
(Ma baby wanna baby girl)

[동운-dongun]
Say I love you baby (more~ more~)

[두준-dujun]
I love you you you you you you you
Beautiful my you you you you you you
Beautiful my girl (my girl my girl)

[요섭-yoseob]
I love you you you you you you you
Beautiful my you you you you you you
Beautiful my girl (my girl my girl)

[준형-junhyeong]
뒤돌아서면 쉽게 변하는 그런 가벼운 사람 아냐 Girl I’m special
dwidoraseomyeon swipge byeonhaneun geureon gabyeoun saram anya Girl I’m special
When I turn around, I’m not the easy type of person to quickly change Girl I’m special
평범한 애들과는 비교 마 The first class man j o k e r
pyeongbeomhan aedeulgwaneun bigyo ma The first class man j o k e r
Don’t compare me to average kids The first class man j o k e r
망설일 틈도 없이 넌 날 따라오게 될 걸 한없이
mangseoril teumdo eobsi neon nal ttaraoge doel geol haneobsi
There’s no doubt you’ll follow me so don’t hesitate
깊어지는 맘은 감출 수 없지
gipeojineun mameun gamchul su eobtji
Your feelings which you can’t contain

Welcome to the luv paradise

[기광-gigwang]
난 너 없이는 안돼
nan neo eobsineun andwae
I can’t be without you
넌 나 없이는 안돼
neon na eobsineun andwae
I can’t be without you

Beautiful my baby girl

[요섭-yoseob]
(Beautiful my baby girl)

I love you you you you you you you
Beautiful my you you you you you you

Beautiful my girl (my girl my girl)
  (credits to MelodyCoraline's Blog)

0 comments from great person :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...